مشاوره آنلاین

منوی اصلی


نویسندگان


آرشیو موضوعی

تعمیرات

لینک دوستان

اسپرت اریو

اپشن اریو z300

کادو تولد





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

وب شو


لوگوی دوستان


بر چسب ها




مشاوره آنلاین

یک شنبه 17 شهريور 1398

مشاوره آنلاین

چگونه یک مشاوره آنلاین روانشناسی پیدا کنم؟ چطور می توانم به مشاوره آنلاین روانشناسی اطمینان کنم؟ یک مشاور خوب چه ویژگی هایی دارد؟

حال می خواهیم توضیح دهیم که منظور از مشاوره آنلاین روانشناسی در کلینیک روان آرام چیست؟ در مشاوره آنلاین روانشناسی ارتباط با مراجع از طریق وسایل ارتباطی الکترونیکی انجام می شود. البته لازم به ذکر است که در مشاوره آنلاین روانشناسی بیشتر موضوعاتی همچون روابط بین فردی و چالش ها و مشکلات مورد درمان قرار می گیرد و دیگر مشکلاتی که شامل بیماری ها و اختلالات روانی است بایستی از طریق مراجعه حضوری صورت گیرد.

در این نوع مشاوره متخصصان کلینیک روان شناسی روان آرام با تکیه بر تجربیات چندین ساله خود راهکارهایی عملی را به شما ارائه می دهند تا بتوانید هر چه بهتر مشکلات خود را حل کنید. در این بین متخصصان ما اقدام به آموزش تکنیک ها و مهارت هایی می کنند که شما را در برابر چالش های پیش آمده یاری می کنند.

علاوه بر این کلینیک روان شناسی روان آرام سعی می کند تا با معرفی مقالات و کتاب هایی در این زمینه نیز در جهت رفع مشکلات شما را یاری دهد.

مشاوره جنسی

وجود یک مشاوره جنسی یکی از مسائل بسیار مهم در روند زندگی زناشویی است. مشاوره ی جنسی موجب می شود از بسیاری از آسیب ها در روابط زناشویی جلوگیری گردد و منجر به زندگی آرامش بخش و شیرین برای هر دو طرف شود. بنابراین آگاهی از مسائل جنسی به طور دقیق در حل مشکلات جنسی افراد بسیار تاثیر گذار است. چرا که بیشتر مسائل و مشکلات در زندگی زناشویی زمانی به وجود می آیند که افراد بنابر دلایلی اعم از عدم آگاهی از مسائل جنسی و یا نا توانی در ارضای نیاز های جنسی یک دیگر موجب ایجاد نارضایتی در یکدیگر می شوند.

مشاوره جنسی

مشاوره جنسی عبارت است از مراجعه به یک مشاور و روانشناس و حل مسائل و مشکلات و یا آگاهی از چگونگی برقراری ارتباط جنسی. مشاوره جنسی از مهم ترین مسائل برای قدم نهادن به عرصه ی ازدواج است. اگر شما در عرصه ی ازدواج هستید و به زودی تصمیم به این امر گرفته اید به شما توصیه می کنیم حتما به همراه همسر خود به یک مشاور جنسی مراجعه کنید. (بهتر است روند مراجعه به مشاور بصورت تکی انجام شود).

متاسفانه دیده شده که این مساله از طرف زوج ها جدی گرفته نمی شود تا جایی که هنگامی که وارد زندگی مشترک می شوند این عدم آگاهی باعث بروز مشکلات بسیار جدی در بین آنها می گردد. زیرا مسایل جنسی امری غریزی است و خواه یا ناخواه باید درباره نحوه برخورد صحیح با آن آگاهی های لازم را کسب نمود در غیر اینصورت بروز مشکلات امری اجتناب ناپذیر خواهد بود.

صحبت کردن با یک مشاور جنسی در دوره ی قبل ازدواج و یا در حین زندگی مشترک موجب می شود شما بدون حس خخالت و شرم بتوانید به راحتی مسائل را برای ایشان بازگو کرده و در مسایل جنسی مشورت و یاری بخواهید.

مرکز مشاوره

مرکز مشاوره و روانشناسی روان آرام با دارا بودن مجوز رسمی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با مدیریت سرکار خانم دکتر آزیتا امین الرعایا تاسیس گردیده است.

کلینیک روان آرام با همراهی جمعی از مشاوران خبره، اساتید دانشگاه و درمانگران تلاش کرده است تا گامی در جهت بهبود روش زندگی مراجعان خود برداشته باشد.

کلیه متخصصین همکار در کلینیک روان آرام دارای تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترا در حوزه های مختلف روانشناسی بوده که علاوه بر آنکه دوره دیده در حوزه های مختلف هستند از تجربه کافی برخوردارند تا بتوانند به شما در پیدا کردن راهکار برای مشکلات و مسائل زندگی خود و همچنین پیشرفت در زندگی کمک کنند.

قابل ذکر است که مرکز مشاوره روان آرام با توجه به بهره گیری از متخصصین روانشناسی در حوزه های مختلف می تواند طیف گسترده ای از مشکلات روانشناسی را پوشش دهد که از جمله آن می توان به روانپزشکی، کودک و نوجوان و بزرگسال به صورت فردی، زوج، خانواده و گروهی

قابل ذکر است که مرکز مشاوره روان آرام با توجه به بهره گیری از متخصصین روانشناسی در حوزه های مختلف می تواند طیف گسترده ای از مشکلات روانشناسی را پوشش دهد که از جمله آن می توان به روانپزشکی، کودک و نوجوان و بزرگسال به صورت فردی، زوج، خانواده و گروهی اشاره کرد.

هدف اصلی کلینیک روان آرام ارتقا سطح کیفی سبک زندگی افراد به صورتی است که بتوانند خود با مشکلات مواجه شوند که در این امر خطیر از حضور روانشناسان با تجربه و خبره در حوزه مربوطه برخوردار است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط ولی غلامی در ساعت 11:3



درباره



به وب سایت من خوش امدید


مطالب پیشین

فروشگاه استوت در کجای تهران است؟
آژانس طراحی جاسینا کجاست؟
2sottamir
بهترین سایت‌های خبری حوزه دندانپزشکی
معرفی بهترین سایت‌های دندانپزشکی
بهترین اتوهای بخار برای انواع لباس ها
محاسبه ی bmi
شهرک صنعتي قرچک
زغال قلیون ,قیمت زغال قلیون , انواع زغال قلیون , زغال قلیون عمده
درباره شهرک صنعتی قرچک
آپ چگونه ساخته می شود؟
نحوه فشرده سازی زغال ها چگونه است؟
شهرک صنعتی عباس آباد
بازی آنلاین سایفارم
قیمت بلیط هواپیما کودک و نوزاد چگونه محاسبه می شود؟
آسان ترین راه برای خرید باتری موبایل وشارژر ارجینال
4 دلیل که برون‌سپاری خدمات پشتیبانی شبکه هزینه‌های سازمان شما را کاهش می‌دهد.
دانلود کتاب
پرسونال برندینگ یا برندسازی شخصی چیست ؟
یادگیری عمیق انگلیسی با خرید کتاب به صورت آنلاین




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by backlinkstrike